Darmowa dostawa Dostawa bez dodatkowych kosztów już od 250 zł

Producenci
Rozmowa z Jarosławem Kosińskim, dyrektorem ds. handlu i marketingu BIO-ACTIVE Sp. z o.o.

- Dlaczego warto kupować i handlować w sklepach produktami Bio-Active, a nie na przykład Herbapolu Lublin?

- Nie zniechęcamy naszych dystrybutorów do konkurencji. Przedstawiamy atuty, które przemawiają za Bio-Active. Herbata Pu-Erh Bio-Active jest rozpoznawana, jak wynika z przeprowadzonych przez OBOP w marcu 2004 r. badań, przez 54% ankietowanych, gdyż spożywają te produkty sami lub robi to ktoś z ich bliskich.

Wszystkie nasze produkty lokują się na poziomie „premium”, co oznacza, że można dzięki nim osiągnąć przyzwoitą marżę zarówno procentową, jak i nominalną. Przyznano nam wiele nagród za jakość produktów. Wszystkie nasze herbaty pochodzą z ekologicznych plantacji. Uprawa obywa się bez pestycydów, a zbiór jest ręczny. Sprawą kolejną jest oryginalna receptura naszych herbat. Nie znajdzie się w tym kraju firma, która by powiedziała, że idziemy jej śladem. Za to Bio-Active naśladowców znajduje wielu.

- Jak Bio-Active zachęca klientów, by sięgali po produkty w sklepie?

- Na pewno tym, że robimy produkty potrzebne klientom, szczególnie paniom. Czytamy ich listy, e-maile. Nadal osobiście odwiedzam sklepy spożywcze i giełdy. Rozmawiam z ekspedientkami i klientkami.

Publikujemy reklamy w prasie, zamieszczamy artykuły edukacyjne, sponsorujemy ważne wydarzenia kulturalne. Ta praca przynosi efekty, czego dowodzą przytoczone już badania OBOP-u.

Ponadto, do końca października 2004 r. potrwa nasz konkurs – program lojalnościowy, w którym punkty za zakup naszych produktów klienci zamieniają na nagrody.

- Mówi Pan o wsłuchiwaniu się w głos klientek? Czy efektem tego nasłuchu są lub będą nowe produkty?

- Oczywiście. Wkrótce wprowadzimy serię herbat owocowych uszlachetnionych naturalnymi sproszkowanymi sokami, a także herbaty funkcjonalne, stosowane przy najpowszechniejszych dolegliwościach, na jakie uskarżają się Polacy, skuteczne dzięki łączeniu herbat z ekstraktami ziołowymi.

Przed nami szczyt sezonu urlopowego, więc już teraz, wprowadzamy super promocję „Zgrabna sylwetka na lato”. Oferujemy 50% gratis herbaty Pu-Erh Lemon liściastej.

W naszej ofercie znajdzie się także napój wzmagający koncentrację o całkowicie nowatorskim składzie, który pomoże przebrnąć przez serię egzaminów.

A od kilkunastu dni mamy w sprzedaży kolejną herbatkę z serii „Kinder Magic”, tym razem są to specjalnie skomponowane zioła dla dzieci o pysznym truskawkowym smaku, a także niezwykle pożądaną przez klientów herbatę Pu-Erh w bardzo wydajnej postaci granulowanej z kuszącym dodatkiem cynamonu i jabłka. Oferujemy ten produkt jako pierwsi i jedyni dzięki wyłączności.

- Jak to się stało, że zaczął Pan handlować herbatami`

- Zacząłem wraz ze wspólnikiem 15 lat temu od wciąż istniejącej na rynku firmy Kokos. Dzięki tej spółce na polskim rynku zaistniało wiele herbacianych marek (na przykład Loyd Tea). Jedną z największych przygód z herbatą było wprowadzanie na polski rynek we współpracy z Unileverem herbaty Lipton.

Rozmawiał: Jarosław Pałyska, Werner i Wspólnicy.
(Rozmowa opublikowana w kwietniowo-majowym 2004 r. numerze czasopisma "Food Trendy").

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl